giovedì 7 febbraio 2013

Welcome to my Fashion Blog ^^



So...here I am! Welcome to my blog, dear fashionists!
My nickname is Hyatt and I would like to introduce you to this little place where you can find my personal and inspiring outfits, beauty tips and all I know about lifestyles!
After a very long reflection I decided to share all my personal experience about fashion with all of you!
After reading so many fashion magazine like -I know it for sure- all of you do, I made up my mind and I realized it was time for me to start doing something, not just reading passively about fashion.
I hope you will enjoy reading my blog, inspiring by the outfits I will create for you and I will wait for your comments!
Xoxo
Hyatt

Eccoci qui dunque! Benvenute nel mio fashion blog, care fashioniste!
Mi chiamo Hyatt e sono lieta di accogliervi in questo piccolo posto dove troverete i miei personalissimi outfit,   i miei consigli di bellezza e tutto quello che so sul lifestyle!
Dopo una lunga riflessione ho deciso di condividere con voi tutta la mia personale esperienza sul mondo della moda! Come voi, sono una lettrice assidua di tutte le riviste di moda e così ho preso la decisione di iniziare io stessa a scrivere di moda.
Spero che vi divertirete a leggere il mio blog e che vi ispirerete guardando gli outfit che creerò per voi...non vedo l'ora di leggere i vostri commenti!
Bacini
Hyatt

Nessun commento:

Posta un commento