sabato 9 febbraio 2013

Forgot my Bio!!!


I completely forgot to introduce myself!
I'm Hyatt for the web (aka Alessandra Zanello in the real world), I study Economy at Udine University and I love fashion since I was born!
As you probably know, finding a job has become a hard thing to do in Italy, so I decided to put all my energies in what I love...fashion! After a long reflection, I realized that a blog would be the best way to share and let all know my personal point of view about fashion, beauty and lifestyle. Inspired by other italian fashion bloggers, I create this blog but (I am sincere) I am still studying how to create outfits, photographs and make up!
So I hope you will like all my work and I promise you I will study very hard!
Xoxo
Hyatt


Mi sono completamente dimenticata di presentarmi!
Sono Hyatt sul web (Alessandra Zanello nella vita reale), studentessa venti...enne di economia all'Università di Udine e adoro la moda da quando sono nata!
Come saprete, trovare lavoro di questi tempi in Italia è cosa piuttosto ardua, così ho deciso di rivolgere le mie energie in quello che più amo: la moda!
Dopo una lunga ricerca ho trovato che un blog fosse il modo migliore per esprimere il mio punto di vista sulla moda, sulla bellezza e sul lifestyle. Ispirata dalla altre fashion blogger italiane ho creato questo blog, ma sono molto sincera, ho ancora molto da imparare su come creare gli outfit, fotografarli e realizzare il make up più adatto!
Spero che apprezzerete tutto il mio lavoro e vi prometto che studierò molto duramente!
Bacini
Hyatt